Φίλοι

Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

Η τυχερή κοτούλα!!!


Το χρωστούσα στην Τίνα από την Τρίτη του Πάσχα που την παρέλαβα και εγκαταστάθηκε στο σπίτι μας... Την έχουμε πάει βόλτα, μας έχει βοηθήσει να κάνουμε νάνι (πόσο σε λατρεύω γι'αυτό), την έχουμε λερώσει και καθαρίσει άψογα. Η Κοκό είναι πλέον μέλος της οικογένειας.
μα πόσο κούκλα! Μπράβο Τίνα!!



Νομίζω ότι αυτός ήταν ο πρώτος blog-οδιαγωνισμός που πήρα μέρος και ήταν και ο τυχερός! Δεν μπορούσα να αντισταθώ στην γλυκύτατη απλότητα αυτής της εμπνευσμένης δημιουργίας από τη μεταδοτικά ενθουσιώδη Τίνα! Και λέω μεταδοτικά γιατί αιτία ήταν εκείνη και ο εν λόγω διαγωνισμός που μου καρφώθηκε στο μυαλό να πάρω ραπτομηχανή. Μέχρι πρότινος είχα συνδέσει στο μυαλό μου τις ραπτομηχανές με δύσκολα πατρόν, υψηλή ραπτική, πολύ μέτρημα και κόψιμο, όμως να που με πολύ λιγότερο κόπο και πολύ περισσότερη φαντασία έρχεται στη ζωή μια πολύ γλυκιά διακόσμηση, που σε ένα εξοχικό σπίτι σαν το δικό μου βρίσκει χώρο ταιριαστό αλλά και σε ένα σπίτι της πόλης δίνει νότα εξοχική και φρέσκια!
Τίνα μου σε ευχαριστούμε πολύ! Να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς και να εμπνέεις / ξελογιάζεις κόσμο :)

7 σχόλια:

  1. Βρε κοριτσάκι μου θα γίνω γραφική αλλά πολύ με συγκίνησες! Πρώτα απ' όλα να πω ότι γράφεις υπέροχα και δεύτερον επειδή είμαι μια μαμά με μια κόρη που έκανε 6 χρόνια να με αφήσει να κοιμηθώ ξέρω καλύτερα από τον καθένα τι καημός είναι αυτός! Αν μπόρεσα να σας βοηθήσω έστω και λίγο στο θέμα του ύπνου νιώθω πολύ περήφανη! Φύσηξε αέρας στα καλλιτεχνικά φτερά μου με αυτή σου την ανάρτηση! Υπόσχομαι να συνεχίσω με την ίδια αγάπη και πάθος. Πάρε ραπτομηχανή και ακολούθα με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 6 χρόνια....!!!! Ο φόβος ζωγραφίστηκε στα μάτια της μπλόγκερ... !

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τίνα μου έχω ξεκινήσει την αναζήτηση ήδη! Μόλις στρώσει το θέμα του ύπνου λίγο θα το προχωρήσω και θα σε συμβουλευτώ! Σαφώς και μας βοήθησες! Και στον ύπνο αλλά και στην άρθρωση αφού τη δείχνει και λέει "κοκοκοκοκο" χαχαχα. Είναι τόσο στυλάτη που θα έπρεπε να τη βγάλουμε Κοκό Σανέλ κανονικά!! Χαχαχα!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips